Çivril Belediyesi Halkla İlişkiler Müdürlüğü’nde ki görevliler; hizmet talebi ile kuruma gelen tüm vatandaşların uğradıkları ilk personeldir. Öncelikli hizmet anlayışları, güler yüzlü ve şeffaf iletişimi sağlamaktır. Vatandaşın almak istediği hizmet talebinden sonra görevli, ön bilgiyi verir. Eğer ilgili birimin görülmesi gerekiyorsa vatandaşla birlikte o birime gidilir, işlemler halledilerek evraklar vatandaşa sunulur. Ayrıca telefonla arayan vatandaşların cevaplandırılması, ilgili birimlerle buluşturulması veya cevabın daha sonra telefonla vatandaşa bildirilmesini sağlar.
İnternet üzerinden ÇÖZÜM MASASI'na ulaşan mesajlar, görevli kişi tarafından Belediye Başkanına ve ilgili birimlere sunulur. Gerekli cevaplar en kısa sürede yine Çözüm Masası aracılığı ile vatandaşlara gönderilir.
Ayrıca tüm sosyal projelerin yürütülmesi (Halk Eğitim Kursları, konserler, seminerler sanatsal etkinlikler gibi) konusunda Halkla ilişkiler ve Kültür Müdürlüğü tarafından çalışmalar hazırlanır, takip edilir.